Telefonia internetowa przestaje być domeną młodych ludzi. Z raportu FreecoNet, lidera VoIP posiadającego około 40 proc. udziału w krajowym rynku telefonii internetowej wynika, iż statystyczny użytkownik platformy to osoba w wieku 31-50 lat, mieszkająca w dużym mieście.
FreecoNet posiada około 100 tys. klientów indywidualnych. W marcu br. wśród użytkowników przeprowadzono badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy.PROFIL KLIENTA
Wyniki raportu FreecoNet wskazują, iż najczęściej z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem internetu korzystają osoby w wieku 41-50 lat (20,54 proc.), a także 31-35 lat (19,62 proc.). Bardziej zaskakuje fakt, iż co siódmy użytkownik FreecoNet to osoba w wieku 51-60 lat (15,25 proc.). Ponadto najliczniejszą grupą zawodową korzystającą z telefonii internetowej, są pracownicy umysłowi (54,55 proc.).
„Nowoczesne rozwiązania informatyczne to nie tylko domena młodych ludzi. Wyniki badań wskazują, iż coraz więcej ludzi w dojrzałym wieku decyduje się na korzystanie z nowych technologii. Nasze rozwiązania VoIP są bardzo intuicyjne, nie wymagają od użytkownika gruntownej wiedzy informatycznej, dlatego stają się coraz powszechniejsze.” - mówi Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
Największy odsetek (28,17 proc.) korzystających z platformy telekomunikacyjnej znajduje się w miastach powyżej 500 tys. mFreecoNet posiada około 100 tys. klientów indywidualnych. W marcu br. wśród użytkowników przeprowadzono badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy.
PROFIL KLIENTA
Wyniki raportu FreecoNet wskazują, iż najczęściej z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem internetu korzystają osoby w wieku 41-50 lat (20,54 proc.), a także 31-35 lat (19,62 proc.). Bardziej zaskakuje fakt, iż co siódmy użytkownik FreecoNet to osoba w wieku 51-60 lat (15,25 proc.). Ponadto najliczniejszą grupą zawodową korzystającą z telefonii internetowej, są pracownicy umysłowi (54,55 proc.).
„Nowoczesne rozwiązania informatyczne to nie tylko domena młodych ludzi. Wyniki badań wskazują, iż coraz więcej ludzi w dojrzałym wieku decyduje się na korzystanie z nowych technologii. Nasze rozwiązania VoIP są bardzo intuicyjne, nie wymagają od użytkownika gruntownej wiedzy informatycznej, dlatego stają się coraz powszechniejsze.” - mówi Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
ieszkańców głównie na terenie województwa śląskiego (17,16 proc.), mazowieckiego (13,11 proc.), małopolskiego (9,84 proc.) i dolnośląskiego (8,67 proc.). Klienci z tych regionów stanowią prawie połowę wszystkich użytkowników FreecoNet.
FREECONET POLECANY PRZEZ ZNAJOMYCH
Blisko 1/3 ankietowanych (32,40 proc.) o FreecoNet dowiedziało się od znajomych. Niemal ten sam odsetek użytkowników (28,04 proc.) na platformę trafił na skutek migracji od innego operatora VoIP. Do dłuższego związania się z marką klientów skusiły niskie ceny połączeń (76,12 proc.) oraz pozytywne opinie znajomych (46,78 proc.). Blisko połowa wszystkich użytkowników korzysta z usługi FreecoNet codziennie.
„Polecenie usługi przez zadowolonych klientów to najbardziej pożądany, przez każdą firmę, rodzaj promocji. To wyraźny sygnał, iż działania, które podejmujemy przynoszą spodziewany efekt, są dowodem profesjonalizmu oraz wysokiej jakości naszych usług i obsługi klienta.” – przekonuje Paweł Gruszecki.
Klienci indywidualni wykorzystują platformę głównie do połączeń krajowych (82,23 proc.) oraz zagranicznych (54,87 proc.). Ponad 2/3 użytkowników dzwoni za pośrednictwem bramki VoIP (68,19 proc.), natomiast 1/4 (24,41 proc.) przy pomocy telefonu VoIP. Stale rośnie liczba entuzjastów telefonii internetowej w telefonie komórkowym (20,36 proc.).
„Cieszy nas wzrost popularności telefonii internetowej w telefonach komórkowych. Klienci korzystający z FreecoNet, konfigurując swoje smartfony mogą dzwonić po najniższych stawkach zawsze wtedy, gdy znajdą się w zasięgu sieci internetowej. Jest to bardzo przydatna funkcjonalność, która doskonale sprawdza się także zagranicą, gdyż korzystanie z „FreecoNet w komórce” nie wymaga uruchamiania roamingu i ponoszenia wysokich kosztów połączeń.” - dodaje Paweł Gruszecki.
UŻYTKOWNICY ZADOWOLENI Z OBSŁUGI KLINETA
Użytkownicy są zadowoleni z jakości obsługi klienta FreecoNet, oceniając jako dobry lub bardzo dobry zarówno kontakt mailowy (58 proc.), jak i telefoniczny (42 proc.) z konsultantami.
„We FreecoNet stawiamy na jakość – zarówno jeśli chodzi o usługi, jak i obsługę klienta. Cieszy nas fakt, że użytkownicy docenili starania naszych pracowników i są zadowoleni z tego, co im proponujemy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom od ubiegłego roku wydłużyliśmy godziny pracy Telefonia internetowa przestaje być domeną młodych ludzi. Z raportu FreecoNet, lidera VoIP posiadającego około 40 proc. udziału w krajowym rynku telefonii internetowej wynika, iż statystyczny użytkownik platformy to osoba w wieku 31-50 lat, mieszkająca w dużym mieście. Jest pracownikiem umysłowym, o FreecoNet dowiedział się od znajomych, a do korzystania z usługi skusiły go niskie ceny i pozytywne opinie innych użytkowników.
FreecoNet posiada około 100 tys. klientów indywidualnych. W marcu br. wśród użytkowników przeprowadzono badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy.
PROFIL KLIENTA
Wyniki raportu FreecoNet wskazują, iż najczęściej z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem internetu korzystają osoby w wieku 41-50 lat (20,54 proc.), a także 31-35 lat (19,62 proc.). Bardziej zaskakuje fakt, iż co siódmy użytkownik FreecoNet to osoba w wieku 51-60 lat (15,25 proc.). Ponadto najliczniejszą grupą zawodową korzystającą z telefonii internetowej, są pracownicy umysłowi (54,55 proc.).
„Nowoczesne rozwiązania informatyczne to nie tylko domena młodych ludzi. Wyniki badań wskazują, iż coraz więcej ludzi w dojrzałym wieku decyduje się na korzystanie z nowych technologii. Nasze rozwiązania VoIP są bardzo intuicyjne, nie wymagają od użytkownika gruntownej wiedzy informatycznej, dlatego stają się coraz powszechniejsze.” - mówi Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
Największy odsetek (28,17 proc.) korzystających z platformy telekomunikacyjnej znajduje się w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców głównie na terenie województwa śląskiego (17,16 proc.), mazowieckiego (13,11 proc.), małopolskiego (9,84 proc.) i dolnośląskiego (8,67 proc.). Klienci z tych regionów stanowią prawie połowę wszystkich użytkowników FreecoNet.
FREECONET POLECANY PRZEZ ZNAJOMYCH
Blisko 1/3 ankietowanych (32,40 proc.) o FreecoNet dowiedziało się od znajomych. Niemal ten sam odsetek użytkowników (28,04 proc.) na platformę trafił na skutek migracji od innego operatora VoIP. Do dłuższego związania się z marką klientów skusiły niskie ceny połączeń (76,12 proc.) oraz pozytywne opinie znajomych (46,78 proc.). Blisko połowa wszystkich użytkowników korzysta z usługi FreecoNet codziennie.
„Polecenie usługi przez zadowolonych klientów to najbardziej pożądany, przez każdą firmę, rodzaj promocji. To wyraźny sygnał, iż działania, które podejmujemy przynoszą spodziewany efekt, są dowodem profesjonalizmu oraz wysokiej jakości naszych usług i obsługi klienta.” – przekonuje Paweł Gruszecki.
Klienci indywidualni wykorzystują platformę głównie do połączeń krajowych (82,23 proc.) oraz zagranicznych (54,87 proc.). Ponad 2/3 użytkowników dzwoni za pośrednictwem bramki VoIP (68,19 proc.), natomiast 1/4 (24,41 proc.) przy pomocy telefonu VoIP. Stale rośnie liczba entuzjastów telefonii internetowej w telefonie komórkowym (20,36 proc.).
„Cieszy nas wzrost popularności telefonii internetowej w telefonach komórkowych. Klienci korzystający z FreecoNet, konfigurując swoje smartfony mogą dzwonić po najniższych stawkach zawsze wtedy, gdy znajdą się w zasięgu sieci internetowej. Jest to bardzo przydatna funkcjonalność, która doskonale sprawdza się także zagranicą, gdyż korzystanie z „FreecoNet w komórce” nie wymaga uruchamiania roamingu i ponoszenia wysokich kosztów połączeń.” - dodaje Paweł Gruszecki.
UŻYTKOWNICY ZADOWOLENI Z OBSŁUGI KLINETA
Użytkownicy są zadowoleni z jakości obsługi klienta FreecoNet, oceniając jako dobry lub bardzo dobry zarówno kontakt mailowy (58 proc.), jak i telefoniczny (42 proc.) z konsultantami. Biura Obsługi Klienta, a nasi konsultanci cyklicznie uczestniczą w warsztatach i szkoleniach podnoszących ich kwalifikacje. Chcemy pokazać, że tanie usługi i najwyższa jakość obsługi klienta nie wykluczają się. We FreecoNet wiemy bowiem jak to połączyć.” – informuje Paweł Gruszecki.
PRZYSZŁOŚĆ WE FREECONET
Dla ponad 64 proc. respondentów największe wyzwanie przed FreecoNet w perspektywie przyszłego rozwoju platformy, to dalsze zapewnienie stabilności i bezawaryjności, natomiast 27 proc. liczy na poszerzenie dotychczasowej oferty operatora.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/uzytkownicy-freeconet-polecaja-oferte-swoim-znajomym